ღ♥ღ ميموفورايفرღ♥ღ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღ♥ღ ميموفورايفرღ♥ღ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kimokimokimo
مشـــرف يا نـــــــــــــــاس
مشـــرف يا نـــــــــــــــاس
kimokimokimo

ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة Empty
مُساهمةموضوع: ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة   ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 2:38 am

السلام عليكم اولا وبعد كدة انا بقول الكلام دة عشان يعتبر انا ابقى واحد من اللى بيهتموا على المنتدى ياريت نهتم بالمنتدى

الكلام دة للادارة الاؤل كنت بقول لتيتو يهتم لكن دلوقتى كلامى دة لتيتو وميمو مفيش حد بيدخل دلوقتى غير انا وجومانا

وساعات سيلفر والقلب المجروح وزهورة ومن الوقت للتانى فى ناس يبقى مشرفين ومش بيدخلوا ياريت يا ميمو انت وتيتو

تهتموا بالمنتدى وياريت محدش يزعل من كلامى
http://kimokimokimo.ahlamontada.com/index.htm
القلب المجروح
مشـــــرفة والله
مشـــــرفة والله
القلب المجروح

مُساهمةموضوع: رد: ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة   ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة I_icon_minitimeالخميس نوفمبر 22, 2007 7:49 pm

والله كلامك صح يا كيمو ومفيش فيه اى زعل وفعلا المنتدى بقى متغير ومفيش حد بيدخله لا اعضاء ولا اداره وبالنسبه لدخولى القليل فياريت تعزرونى لانى عندى شويه مشاغل باذن الله تخلص قريب وارجع ادخل تانى كل يوم زى الاول واسفه للاطاله وشكرا ليك يا كيمو على اهتمامك
جومانا
مشـــــرفة والله
مشـــــرفة والله
جومانا

مُساهمةموضوع: رد: ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة   ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة I_icon_minitimeالجمعة يناير 04, 2008 1:13 am

مشكور على الموضوع ياكيمو وفعلا المنتدى نايم خاص واتمنى انه يرجع احسن من الاول ان شاء الله وبالتوفيق للجميع

ياريت يبقى فى اهتمام احسن من كدة
صفحة 1 من اصل 1